Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Máte zajímavé téma, nezvykklou lokaci... upřímně, když se tomu budete věnovat pečlivě a přinejmenším pravidelně (2-3 videa do týdne) - a nejlépe něco česky, ale současně anglicky (početnější sledovatelé) - máte potenciál s tím prorazit.

A do roka by vám to mohlo přinášet i slušný zisk - monetizací: ovšem to byste už nemohla o tom referovat zde na iDnes. To byste na iDnes potom musela rešit jiným, nereklamním kanálem apod. - Ale na to je ještě času dost.

Poslal jsem vám do messengeru Thedreadedfarmer odkaz na mladého youtubera Tadeáše, který dává tipy jak dělat na Youtube videa. Je sice velmi mladý, ale je 100% znalý věci, a když se budete řídit jeho radami, půjdete úspěšně v jeho stopách.

Držím palce.

4 0
možnosti
PK

Tak to je nádheraR^, jak jste na tom s vodou ?

2 0
možnosti
Foto

Kdyz se spravne pecuje o pudu, tolik vody neni potreba. Puda dokaze udrzet vlhkost po dlouhou dobu. Ale jinak mame osliky a vozitko a pro vodu si chodime do vesnicke studny.

1 0
možnosti
  • Počet článků 31
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 758x
Jsem Kamila Hejlík Tembo, jsem Česka žijící v Zambii. S rodinou žijeme v Livingstonu nedaleko Viktoriiných vodopádů.

Zajímá mě psaní článků o Africe z hlediska kulturního a sociálního, ale také politického a mezinárodních vztahů. Vystudovala jsem kulturní a africká studia na UHK. Zaměřuji se také na témata zemědělství a klimatické změny v Africe.

Kromě toho máme s manželem organickou farmu, kde se snažíme budovat udržitelný život v souladu s přírodou.  Můžete mě sledovat na Facebooku a Instagramu Kamila Hejlik Tembo nebo naši farmu na Facebookové stránce Mosi-Oa-Tunya Organics.

Seznam rubrik