Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tvrdý, ale asi krásný život.

0 0
možnosti

Sympatická civilizace, ta Afrika. Good luck.

0 0
možnosti

První mé čtení o černém kontinentu byly 3 díly Afrika snů a skutečnosti od Hanzelky a Zikmunda. Poté mnoho dalších cestopisů a poslední úlovek z knihovny byly Všechny vůně Afriky od Zuzany Beranové. Tato kniha asi nejlépe popisuje současnou realitu tamního života. Popis života v blogu paní Hejlíkové mi jenom potvrzuje to, co jsem četl v oné knize.

Trochu jí její způsob života závidím, ale zase jsem si vzpomněl, jak mě před svátky postihl váček nad sedmičkou vlevo nahoře. To bych tam u ní řešil asi obtížněji než odjezdem k zubaři a drénem.

Přeji stálé zdraví Vám i celé rodině!

1 0
možnosti

Zajímavý blog, dosud jsem vnímal život v tamějších poměrech trochu jinak.R^

1 0
možnosti

No to je jistě ráj bydlet v tak zaostalé zemi.

0 0
možnosti

Nevim proč, ale do Afriky se toužim dostat od dětství. Teď jste mě ještě víc navnadila:))

2 0
možnosti
  • Počet článků 31
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 758x
Jsem Kamila Hejlík Tembo, jsem Česka žijící v Zambii. S rodinou žijeme v Livingstonu nedaleko Viktoriiných vodopádů.

Zajímá mě psaní článků o Africe z hlediska kulturního a sociálního, ale také politického a mezinárodních vztahů. Vystudovala jsem kulturní a africká studia na UHK. Zaměřuji se také na témata zemědělství a klimatické změny v Africe.

Kromě toho máme s manželem organickou farmu, kde se snažíme budovat udržitelný život v souladu s přírodou.  Můžete mě sledovat na Facebooku a Instagramu Kamila Hejlik Tembo nebo naši farmu na Facebookové stránce Mosi-Oa-Tunya Organics.

Seznam rubrik